moment of clarity;

hej hallå och sånt. det kommer ett sånt där mastodont inlägg nu mvh dålig på proportionella inlägg som kommer i tid.
en majlördag började iaf som inte alltför sällan i fönstret mitt. regnet öste ner. 
 
men sen kom solen fram! det var andra långdag och jennyn var pepp.
 
likaså mina klassisar + jag!
 
thaimatspausen i johanneberg.
 
och gatuövningarna.
 
innan det var 90-talsklubb på sticky!!! utmärkt tema såklart
 
en annan dag var det freaking SKOLAVSLUTNING och cirka majoriteten av mina eminenta klassisar tog KANDIDATEXAMEN i STATSVETENSKAP! sånt måste såklart firas. själv har jag bara skrivit klart min c-uppsats som handlar om debattklimatet och sverigedemokraternas påverkan på antalet personangrepp i partiledardebatterna. ganska nöjd, HÄR finns den länkad för alla *fanz*
 
elin & åsa hade fixat fiskedamm, quiz och lokal. 
 
tårdrypande vi-kommer-inte-ses-på-vi-vet-inte-hur-länge-farväl skedde
 
emman var fin/-urlig.
 
jakob & tilde ägde på att vinka. 
 
sen till klassens stammishak brygghuset. 
 
och elin tilde emma & jag följde upp vår tidigare dopp i näckrosdammen med att spexa med uppenbart koola poser vid vasaplatsen. 
 
jag lekte apa 
 
och elin & tilde klättrade i fontäner!! 
 
en annan helg vare festival på g och festivalnörden i mig NJÖT pga missade alla festivaler förra året pga var utomlands mvh lyxproblem. vi var iaf på uddevalla solid sound och förundrades över att vår hemstad kunde husera så himla fina & bra bokningar!!! 
 
love antell & sol.
 
AMASON & ja, love antell!
 
veronican var där också. 
 
och maskinen.
 
dizzee rascal var PARTY
 
vi spenderade dock mkt tid bakom bardisken med att servera fipa (festival-ipa<3), honungsöl, mindre spännande öl och mkt annat!!
 
hann se ca allt vi ville ändå. typ BEATRICE ELI.
 
interpol hade nog aldrig spelat för en mindre publik. hehe
 
hurula var röjigt såklart.
 
vi slutade 03 och då vare efterfest med gratis öl och plank att skriva hälsningar på!! 
 
några av oss smet upp på skansberget på morgonkvisten 
 
med medhavd öl <3
 
sen smet vi ännu mer vidare till uddevallsk lägenhet med fräsch matta/tavlor/takkrona
fick nya viga kompisar, sjöng falsett & gick hem vid 9.30-snåret. väl avrundad festival!!
 
jahaja och så vare ju midsommar, den där obligatoriska grejen som ska firas hit och dit. ogillar dessa storhelger med alla förväntningar och sånt meeen fick fira i frölunda med gott sällskap så är mkt nöjd ändå! 
 
och god mat!!! framför allt majskolvarna, såklart
 
och vi förde nån slags pingisturnering!! 
 
på kvällen begav vi oss till svartklubb i slottsskogen!
 
jenny räddade en anka från ond bråd död på hemvägen. 
 
dan efter bakishängde vi med pizza på berg. ägde som synes.  
 
och BADADE på saltholmen. mmmmm
 
klyschig hoppbild men så HÄRLIG ÄNDÅ
  
pga röd midsommardag var nästan allt på andra lång stängt men inte ölstugan tullen, TACK. hallå lördag ändå. drack fetmumsig ingefärsöl 
 
gbg var sådär fint som det ofta är. 
 
dan därpå, annandag midsommar(?) åkte jag till uddevalla varpå fadern hämtade mig i HAMNEN med BÅT!!! 
 
nöjd, liksom jag
 
the one and only uddevallabro.
 
två timmars träbåtsfärd i knappt sex knop och kvalitetstid med pappan var såklart alldeles ljuvligt fint en söndagskväll som den. 
 
nu ska jag mest slita med sommarvikariat på orust. kommer dö jobbighetsdöden eventuellt eller lära mig vettiga saker kanske. hoppas på det senare. måste iaf spara pengar för snibben jennyn och jag råkade köpa biljetter till freaking NEW YORK för att hälsa på olle igår. alltså. åker om exakt fyra veckor, ska vara där i tre veckor, och det kommer såklart äga allt annat. klart slut!!

RSS 2.0