när man känner att en graffitivägg någonstans i östra london är den bästa bakgrunden, vilket man ju ofta känner


och vi går ut och brinner upp i natten - -

Det enda jag vill lyssna på nu för tiden är Håkan. På tåget till jobbet, på tåget från jobbet, hemma i högtalarna. Första och bästa tanken är ständigt bara "Håkan". Han får mig att vilja hänga i Göteborgssol också. Vilket sammanfaller väl med min senaste, tämligen väluttänkta framtidsplan som går ut på att jag helt enkelt flyttar dit i augusti och går en kurs i bild- och vetenskap på Göteborgs Universitet. Därefter tänkte jag kanske resa till våren om jag lyckats få ihop något form av resekapital följt av en riktig utbildning hösten därefter, antingen någonstans i Sverige eller i Köpenhamn. Förundras lite över hur ofta jag ändrar min framtidsplan men värre saker har väl hänt. Annars jobbar jag mest, funderar på att åka hem en sväng i juni och vill ha varmare väder.

och vi ramlade omkull och tog oss upp och sen ramlade vi omkull igen

När vi hittade en studsmatta

RSS 2.0