ya hey

 
Jaa, som sagt. Det där med att uppdatera regelbundet går väl sådär. Men det brukar bli så på hösten. Inte lika mycket spännande saker som händer heller. Det här får helt enkelt bli ett litet uppsamlingsinlägg. I vanlig ordning kommer ett inlägg strax innan tenta, klassiskt prokrastinerande. 
 
Malins födelsedagsfirande råkade sammanfalla med kanelbullens dag. Att köpa en till henne blev ett givet inslag. 
 
En lördagskväll spenderades i Majornas missionskyrka vilket kändes fel på så många sätt. Men Loney Dear uppträdde så det var klart värt det ändå! 
 
Fick med mig kameran när jag i sällskap av Emma och Kajsa besökte ett Hard rock café för andra gången i mitt liv. Känns förstås bra att ha inspekterat det som ligger i min hemstad. California burger ++++ (och jag som försöker dra ner på kött...)
 
Viktigast den här hösten är förstås familjens tillskott!!!!!!!!!!!!!!!!!! Här i sällskap med sin farbror! GULLIG BABBIS ELIAS, MIN BRORSON! Nu är han iofs ca 7 x så gammal som han var på den här bilden. Tiden flyger eh? Lätt att bli gammal i relation till sig själv när man är så liiiiiiiten. Bebismys.

RSS 2.0