cause there's nothing quite like the blinding light, that curtains cast aside

En liten ledig dag beviljades och en flygbiljett införskaffades. 09.40 på julafton befinner jag mig i Sverige igen och det känns så otroligt skönt med tanke på att jag inte åkte hem förra året. Nu ska jag ägna den närmsta månaden med att längta ihjäl mig, köpa massa julklappar och mysa med mina bästa flatmates och musen vi har sett tre dagar i rad. Mums.

Från förrförra gången jag såg dem. Men ändå.

Och, alltså. Okkervil River. De var helt jobbigt bra. Sådär så man inte visste var man skulle ta vägen och ville pausa tiden och längtade tills nästa gång man skulle få chans att se dem även om konserten inte ens var över och undrade hur man kunde skapa så bra musik och stå och framföra den precis framför just oss just nu just här och så vidare

i'd like to start this one off by saying: live and love

Ett lite magiskt Streatham Common, Olle och en alldeles strålande födelsedag förra veckan.

vyer

Ibland är England bra, typ när man kan köpa en 3 liters cola på Iceland för sjutton kronor, eller när Okkervil River spelar i Camden på tisdag eller när man har ett alldeles eget underbart rum eller när jobbet ger en tårta för tvåhundrasjuttio spänn.

RSS 2.0