midsommarsmys

Några av de andra Londonsvenskarna som också ville leka i Hyde Park!

glad paul-dag!


en favoritplats - -


field day 2012

Fina, fina Beirut. Hann bara se tjugo minuter tyvärr på grund av dåligt lagd spelschema och jag tänkte att jag redan sett dem en gång innan och så vidare. Extremt lycklig blev jag då att sista låten vi fick höra innan vi var tvungna att gå var Elephant Gun som är en av mina absolut bästa låtar någonsin, alla kategorier!

Soligt häng i Victoria Park. I högsta grad nöjda att det inte var som det är i Sverige, att man måste stanna med sin öl i öltältet.

The Vaccines! Så himla peppigt och bra.

Festivalglädje och så vidare.

Alex Kapranos är nog bland de coolaste jag vet.

Ösregnade under Franz Ferdinand men det gjorde inte så mycket. Fet nostalgitripp och sjukt bra konsert överlag.

De gick loss på trummorna en liten stund.

Sjukt fin dag.

RSS 2.0