torrents wash away everything : : :

Åkte till Stockholm lagom till nyår och bestämde mig för att stanna på lite obestämd tid pga ett lite smått trassligt hjärta och en deppig jul. Fick då nöjet att få sällskapa med så fina saknade kompisar där uppe!! 
 
Fin stad. 
 
Fin snibb. 
 
Hej fina personer som bor alldeles för långt bort. 
 
Och så kom den där sista kvällen på året som fick spenderas bl.a. med min fina gamla Londonfamilj. Det var första gången alla sex kunde träffas på ett och ett halvt år pga Sydney/Perth/New York/London/Lund/Stockholm/Göteborg/Karlstad och det kändes ljuvligt fint bra. 
 
Sen satsade vi på närbilder verkar det som. 
 
Snibben och muschen. 
 
Snaran och flöjten. 
 
Allas favvisvinkel.
 
Snaran köpte en fin polaroidkamera i Bangkok som vi gick lös med! 
 
OCH SEN. Typiskt peppiga minuter innan tolvslag. 
 
Lyckas SÅKLART få skärpan på mitt lille finger till vänster där, lol
 
Min favvisbild alla kategorier <3 Den kan få avrunda. Så hej och pepp på 2015! 
 
Några dagar senare gick vi runt i Gamla stan! 
 
Tog potentiella fb-profilbilder. 
 
Snibben såg modellig ut. 
 
Sen åkte de flesta hem till sina respektive ställen men jag stannade kvar eftersom jag tyckte det lät roligare. 
 
Gick på Stockholmspromenad med Terror och Axel. 
 
Klada samt snabba. 
 
Hittade en fin gränd på Djurgården. 
 
Men mest hängde jag med dessa, mina två bästa & finaste värdar!!! Länn & Fridolf.  
 
Vi var ute och drack öl. 
 
Vi var ute och fikade. 
 
Och vi var ute och åt pizza. 
 
Pizza hatt: drömmiga pizzor och mumsig pommac finnes där. 
 
Och det var mina två och en halv veckor i Sthlm. Hade mer än gärna bosatt mig i den soffa i Hagsätra som jag huserade i under femhundra år istället men fick ta mig tillbaks till Gbg och alla måsten och sånt där istället. Har nu börjat min uppsatstermin, och funderar lite vagt på om jag kanske borde satsa på praktik i Stockholm till hösten!! Fint vore det att vara lite närmare såna här finisar. OK HEJDÅ MVH

with my hands covering both of my eyes i am too scared to have a look at you now

Hej ur fas ETC men här kommer några bilder från vad jag har haft för mig på VÄSTKUSTEN den senaste tiden. Dan efter jag kom hem till Sverigelandet firade jag och Jenny och Kajsa fjärde advent med massa gotti! 
 
Brodern och jag gick på sedvanlig julprommis till stranden. 
 
Hade inte ännu lärt mig att man måste stänga jackan samt ha mer än ett par strumpbyxor här. 
 
Sen åkte jag på verklighetsflykt till Stockholm till nyår och ett tag framöver, som syns bättre i inlägget över. Men när jag kom tillbaks var Gbg så himla fint och glödande. 
 
Och det blir ju extra trevligt med gott sällskap. 
 
Jag och David lyckades en fredag smita in på Filmfestivalens invigningsfest för branschfolk. Sprang in i Filip & Fredrik och så spelade lite folk från Bad Cash Quartet/Hästpojken. Typiskt väl utförd insmitning. 
 
Och fina paraplyerna i taken! 
 
Hittade ett bra hak på Tredje lång vid namn Tacos & Tequila. 
 
En annan dag hade Emma PRINSESSPARTY. Här fanns Snövit, Rapunzel, Jasmine, Tingeling, Askungen och två random prinsessor representerade. 
 
Sen svidade de om till det mer normala. 
 
Och oj hallå ja, har hängt massa på Pustervik den senaste tiden pga en fick gratis inträde om en hade filmfestivalpass.
 
 Bäst var ett norskt band som heter Team Me, mkt mkt bra. Tack Gbg för snällt välkomnande tillbaka. 

RSS 2.0