solemn skies;

Ojdå här går tiden ja, hehe. Kan dock skylla på att min kamera har gått sönder (wäää).
 
För ungefär en månad sen åkte jag och Snibben till London och hälsade på Linn. Fick återse staden för första gången sen jag flyttade därifrån för drygt ett år sedan och blev mestadels tårögd och nostalgisk om vartannat.  Här är några spridda bilder därifrån tagna med Snibbens kamera: 
 
Vårt lilla gäng i Linns minirum! 
 
Käkade hamburgare och drack öl. Högst trivsamt.
 
Utanför Linns place i Barons Court. 
 
Fin Snibb.
 
Covent Garden, julgranskulor etc.
 
Vår favvisbutik heter Rokit. Här spelade de Familjen när vi var där och det visade sig att en fräck svensk tjej jobbade här som vi språkade lite med! 
 
Ny dag på väg ut! 
 
Bakisfrukost, sjukt värd sådan iförd ny mysig fyrapundströja från Rokit.
 
Sista dagen begav jag och Snibben oss till Brick Lane för återse bästa marknaden. Det var fint vill jag lova. 
 
Och alla dessa spexiga väggar alltså.
 
Beyond Retro-häng. 
 
Alltså inser här att det bara är bilder på Londonesiska gator, second hand-affärer och pyttelite mat men vi gjorde lite mer grejer som inte fastnade lika bra på kamera. Träffade lite gött folk som jag inte fått se på länge och var ute på nattliga äventyr vid Old street. Detta är sånt som jag vill minnas fastnade lite bättre på den engångskamera jag köpte och lämnade in för framkallning häromdagen. Ser mycket fram emot att se resultatet av detta. Snart kommer det kanske upp här också. Hej! 

RSS 2.0