and you had a fun summer but it's suddenly colder-

Tycker synd om de som faktiskt tittar in här och inte ser något nytt inlägg! Kände så här en knapp månad senare att jag borde skriva nåt nytt. Så här kommer ett allt-går-bra-inlägg! Nu har jag börjat min nya skola vilket är väldigt spännande och kul! Jag gillar det väldigt mycket alltså. Känns som det är en utmaning också, fast på ett väldigt bra sätt och att statsvetenskap är ett område jag inte kommer tröttna på eftersom jag har mycket att lära och det händer nya saker inom politiken jämt! Det känns även rätt och bra att börja plugga, även om många i min klass är 2-3-4 år yngre än mig... Försöker annars infiltrera min samhällsreform där man helt avskaffar åldern, tror faktiskt folk skulle vara generellt lyckligare då. Får börja i en mindre skala. 
 
Faktumet att jag inte har tagit bilder är också en anledning till att jag inte skrivit något här, men här kommer en bild som kan få pryda detta inlägg på fyra peeps i min klass från en studentkickoff på trädgårn!  
 
Tills vidare! 

RSS 2.0