wes-kärlek

Minns inte ens senast jag var så här pepp på en ny film!

build yourself a myth;

Sen senast:
The Alibi i Dalston, vårt bästa häng.

Jag och Olle i Streatham Common en solig eftermiddag.

Pizza i Finsbury Park efter att vi sentimentalat oss lite i våra gamla kvarter i nordöst.

awkwardfamilyphotos.com

Nya upptåg och så vidare.

En klockren söndag som innehöll parkhäng, ekorrar, mjukglass, frozen yoghurt och avrundades med grillning.

gråsparven när hon sjunger

Har för tillfället både tropisk juice och äpplejuice i kylskåpet. Nästintill extrem form av vardagslyx i mina mått mätt. Vår fina trädgård blommar för fullt och det är maj vilket är sjukt vårigt och trevligt. Solen har börjat skina lite i London igen efter att ha gömt sig bakom tunga regnmoln i tre veckor vilket skapar en glädje jag inte känt av på länge. Känns nästan lite löjligt hur barnsligt lycklig man kan bli av lite sol brännande i ansiktet. Detta gör mig även fett pepp på sommaren. En liten gullig festival i Victoria Park krävde min och min brors närvaro och då är det ju bara att surrender och införskaffa biljett. Beirut, The Vaccines och Franz Ferdinand ser jag mest fram emot. Om exakt en månad går den av stapeln och det känns ju fint. Häromdagen var det ju även som bekant valborgsmässoafton, som spenderades i vår mysigaste trädgård i Streatham Common med finaste flatmatesen, brasa och Kronenbourg. Det var det mesta jag hade att säga. Nu ska jag fila på en playlist jag ska dela till min chef som bad mig om lite musiktips. Fint tycker jag.

RSS 2.0