white light / white heat

Är mycket förtjust i min nya kamera. Nom.

for future references:

Jobba inte på ett konditori på Alla Hjärtans Dag. Det är jobbigt.

söndagens vyer av oxford;

Divinity school i Bodleian library = sjukhusflygeln i Harry P!

Vi avrundade med lite lyxfika. Åt och drack ca tre femtedelar av min double chocolate gateau och hot chocolate, sen blev jag chokladifierad. Men gott var det.

wish i could remember why it mattered to me

Jag har köpt en kamera! Nu ska jag bara hitta alternativt köpa ett minneskort, sen ska det bli ordning på den här bloggen igen.

Annars är det mest bara svinkallt utomhus och inomhus och jag längtar ihjäl mig till varmare temperaturer och ljusare dagar och parkhäng och festligheter och tygskor och kall öl och solsken och allt sånt där. Försöker intala mig att det inte är så långt kvar men det går sådär. Trodde verkligen inte att jag skulle se nån snö alls den här vintern men- plötsligt händer det. För några dagar sen kom lilla snöstormen och fetkylan. Hu.

Nu är det exakt tre veckor tills jag flyger hem en sväng igen. Känns som att jag är hemma stup i kvarten och det är väl ok.

RSS 2.0