nothing that has happened so far has been anything we could control

Juni har än så länge kantats av många konserter! Efter Håkan var Noah and the whale först ut. Väldigt väldigt trevligt.
 
Hej!
 
Sen spelade Mando Diao som jag såg för nionde gången. Tyvärr också den sämsta. Generellt trevligt att band förnyar sig men i det här fallet tyckte jag det var lite opeppigt att de inte spelade ens en enda gammal låt! 
 
The Hives bra som alltid! Med en spexig bakgrundsbild. 
 
I övrigt var midsommar häromsistones min bästa hittills och nästa vecka så är det festivalliv som gäller på Putte (om jag kommer mig för att införskaffa den där biljetten, kontot klagar). Är mest pepp på Håkan, ganska givet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0