and even though i can't be sure, memory tells me that these times are worth working for

rockfoto.nu
 
Som vanligt var nånting på vift och i det här fallet mitt minneskort så jag kunde INTE ta några tuffa bilder på det strålande bandet som spelade för mig och min bror och 748 andra på Pustervik en kväll i förra veckan. Men då slipper man vara fastklistrad vid den åtminstone. Lyckades plocka med mig en spellista också, hurra! Lägger till den i samlingen av konsertfynd med Hives-plektrum och Teddybears-trumpinne. Local natives ++++

Kommentarer
Postat av: Kajsa

alltså teddybears trumpinnen... klassiker.

2013-03-02 @ 01:30:05
Postat av: Kajsa

mustaschen btw. finaste jag sett tror jag.

2013-03-06 @ 20:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0