om farligheter.

Ibland kan man ifrågasätta hur smart man är. Till exempel, varför gör man sig själv otjänsten att titta på skräckfilmer? Vad för gott för det med sig, kan man fråga sig. Ja, själv satt jag precis med mina uppspärrade ögon och täcke upp över öronen och tittade på en film med skräckblandad förtjusning. Jag ville verkligen gå därifrån men kunde samtidigt inte slita mig. Och det värsta är när man ser på dem ensam i helt tyst mörker, vilket jag råkat göra mestadels det senaste. Det kan inte vara hälsosamt någonstans.

Idag såg jag då en mexikansk/spansk skräckfilm, och jag trodde nästan den skulle vara lite b eller något på grund av ursprunget men det visade sig att så inte var fallet. Den var snarare ännu mer genuin med spanskt språk, och den var väldigt välgjord också, och båda dessa faktorer ökade förstås skräckfaktorn. Filmen hette Barnhemmet.

Mysig bild, jag vet!

För övrigt är det ganska intressant hur det nästan alltid är en kvinna i huvudrollen i skräckfilmer. Lite märkligt.

Kommentarer
Postat av: Harry Lexington

HAHAHAHAHA I love you. This is the funniest thing I've read so far today!

2009-10-30 @ 17:48:56
URL: http://pommesetoranges.blogspot.com
Postat av: Linnea

Haha äsch! ♥

2009-10-31 @ 21:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0