the sky could be blue, i don't mind.

Idag bestämde jag mig för att lyssna på Coldplays live-skiva Left Right Left Right Left på vägen in till skolan. Alla som gick och såg dem på deras turné fick inte bara bevittna en helt awesome konsert, utan fick även utdelat en sådan skiva gratis utanför arenan, som i vårat fall var Wembley Stadium. Väldigt generöst måste jag säga! Tror Jenny råkade ta typ dubbelt så många som hon behövde till oss som var där, så det var inte så bra ordning kanske, hehe. Hur som helst är ju Coldplay troligtvis det största live-bandet just nu och att bara lyssna på allt jubel och handklappningar och underbara låtar framkallade en hel del rysningar och tillbakablickar till den 18 september i år under min bilfärd.

Nu är det så att jag tyvärr inte tog med kameran under den fina konserten, men som tur är har jag fått Jennys bilder! De är tagna med en mobilkamera så kvaliten skulle ju kanske kunna vara bättre, men whatever. Det är känslan som räknas!

Utanför, efter konserten! Tog ett tag att ta sig fram vill jag lova...

Och jag måste bara visa en av mina favoritlåtar/videos med dem just nu! Och ignorera att det är spanska undertexter, haha. Det var svårt att hitta någon video som hade rätt längd, alltså lika lång som låten! Annars fanns en massa videor där det var en massa tid i slutet av videon utan nån musik. Det låter konstigt men ja. Håll till godo hur som helst! STRAWBERRY SWIIING.

Kommentarer
Postat av: Harry Lexington

EEEEEEE GRATTIS SPAM ATTACK NUMBER ONE!!! GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN KÄRA KÄRA KÄRA NILSSSSSS! JAG ÄLSKAR DIG!

2009-11-13 @ 00:01:55
URL: http://pommesetoranges.blogspot.com
Postat av: Linnea

AW TAAAAAAAAAAAAACK ♥

2009-11-15 @ 22:06:31
URL: http://episkt.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0