pepparkaksdeg.

Jag är helt överöst av naturkunskap! Det känns väldigt främmande. Och ett ord som fastnade alldeles särskilt var ordet artrik. Det lät väldigt roligt på något vis och jag vet inte riktigt hur det kommer sig. Typ en hybrid mellan namnen Artur och Fredrik. Exempel på att mina tankegångar brukar vara tämligen random... Och jag har börjat göra sådana tre punkter! "..." Jag brukar inte ens gilla när folk gör sådana, och nu gör jag dem själv? Vem vet, snart börjar jag väl med :P-smileyn... (Och ja, där kom punkterna igen)

Teneriffa!

Idag lyssnar vi hur som helst på superstora mängder av underbart bra musik. Hela Foals skiva Antidotes. Och massa versioner av Please Please Please Let Me Get What I Want (som den här orginalversionen, men även den här och den här till exempel). Sen lyssnar vi på Regina Spektor mycket. Och inser att favoritlåtarna heter Summer in the City, Better, That Time och Us. Och Vampire Weekend för de är helt sanslöst bra. Och gör en glad. Och dem blir man verkligen aldrig trött på. Campus är nog kanske allra bäst. Och Mansard Roof.

Sen ser vi på sånt här som videon nedanför. Det är klipp som detta som räddar skoldagarna. Och får en att vilja sitt på en pub i Paris samtidigt som Vampire Weekend råkar traska in och river av Walcott och One/Blake's got a new face. Riktigt grymt!

Kommentarer
Postat av: Harry Lexington

Argh, den här bilden är helt fantastisk!

I must keep up to date with your blog better! Bahh, I'm falling behind :O

2009-11-29 @ 23:21:40
URL: http://pommesetoranges.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0