hela världen är så underbar och så vidare.

Woho! På en typisk tråkig söndag (jag typ hatar söndagar, helt meningslösa) med vetskapen om att det ska bli en tidig morgon och ny jobbig vecka med massa plugg dagen efter kommer som tur var lite glädjande besked. Två stycken tämligen eminenta artister ska nämligen besöka den tämligen eminenta staden Göteborg! (en sidenote är även att jag som synes blivit besatt av ordet 'tämligen') 11 december kommer Regina Spektor till Lisebergshallen och 15 februari kommer Adam Green (titta!) till Parken. Hur gött som helst! Jag tror det är lösningen till hur man överlever vintern (om man inte kan gå i ide) - en massa musik, lite fina kläder och gott te kanske (sen England är jag addicted).

Och kan man tänka sig! Båda dessa artister har ju faktiskt en koppling till världens bästa Strokes! De har turnerat tillsammans. Bara det får mig att vilja se dem, haha. Nej men Regina Spektor har ju till och med spelat in en riktigt bra låt tillsammans med dem - Modern Girls & Old Fashion Men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0