torsdagsmusik.

Bra saker att lyssna på:

Black Lips - Bad Kids (spotify | youtube)
Crystal Castles - Crimewave (spotify | youtube)
Neutral Milk Hotel - In The Aeroplane Over The Sea (spotify | youtube)
The Kinks - Strangers (spotify | youtube)
Blitzen Trapper - Furr (spotify | youtube)
Bloc Party - Banquet (spotify | youtube)
Regina Spektor - Us (spotify | youtube)
The Smiths - Please Please Please Let Me Get What I Want (spotify | youtube)
Klaxons - As Above So Below (spotify | youtube)
Patrick Wolf - The Magic Position (spotify | youtube)
Julian Casablancas - 4 Chords of the Apocalypse (spotify | youtube)

Kommentarer
Postat av: Harry Lexington

Varför älskar jag dig?

Därför den här listan!

Episk är allt jag kan säga.

Som min kära Nils!

Också, den här bilden ser ut lite som marijuana! Hoho! Fun tajmsss.

2009-11-06 @ 05:35:00
URL: http://pommesetoranges.blogspot.com
Postat av: Harry Lexington

I seriously think something's definitely wrong with my Swedish this time. Oh well.

"grund av den här listan" kanske är bättre? Oof, jag vet inte. Svenska: vacker men svårt

2009-11-06 @ 05:39:18
URL: http://pommesetoranges.blogspot.com
Postat av: Linnea

Äsch! Du är allt för vänlig. Hahahaa jag tänkte faktiskt också på det... Kan du tänka dig, det växer i våra diken här! hehe. Weeell, "på grund av den här listan" hade du kunnat skriva, fast om man ska vara jättenoggrann så är det lite negativ betoning om man säger "på grund av", so the best would be "tack vare" like thanks to instead of due to maybe? Men typ alla svenskar gör till och med fel på det så det är inte så viktigt! Du är duktig!

2009-11-06 @ 19:15:18
URL: http://episkt.webblogg.se/
Postat av: Harry Lexington

Om du säger så! Och tack tack, jag förstår nu :D



Sluta skoja! Det är inte verkligen roligt. Men, om du är seriös, jag vet vad jag gör när jag besöker dig! Muahaha.



2009-11-07 @ 03:41:36
URL: http://pommesetoranges.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0