and it breaks my hea-a-a-a-art.

Hej hå!
Idag blev jag klar med det sista riktigt jobbiga och akuta i skolan för ett litet tag, ganska så gött asså! Mitt tal gick sjukt mycket bättre idag än det nationella talet i november, fast jag idag var mycket mindre förberedd och hade ett mycket sämre tal, eh ja, skumt.

Morgondagens schema innefattar:
  • Skola med matte, luciafirande, marknadsföring, naturkunskap (bu) och filosofi (BUUU)
  • Snabbt julklappsletande i ett mörkt men mysigt Göteborg
  • Världens bästaste Regina Spektor i Lisebergshallen med broder Daniel
Ja, ni ser ju, det börjar lite dåligt, men blir bara bättre och bättre! Superpepp.

Sist gång jag var i Lisebergshallen stod självaste Mandosarna på scen.

Kommentarer
Postat av: Karin

VADÅ VAD MED BRODER DANIEL?

2009-12-11 @ 14:54:05
Postat av: Anonym

hur kan jag missat att du bytt blogg? gud jag känner mig generad och dålig. hoppas du förlåter mig. Kan väll skylla lite på att jag inte är så datoriserad längre. Men här ska bli ändring! här ska kommenteras och komminuceras och disstraheras och felstavas!

Hoppas kvällen var värd sig besväret till gbg :)

2009-12-12 @ 12:20:37
Postat av: Linnea

Karin: Hahaha, alltså med min broder. Som råkar heta Daniel :) Alltid lika roligt att beteckna honom som Broder Daniel!



Ida: Äsch då det är ingen fara!!!!!!!!!!!!! Härligt, säger jag bara! Jag har saknat de ack så "anonyma" kommentarerna. Det var väldigt värt det vill jag lova!

2009-12-12 @ 16:02:28
URL: http://episkt.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan viste du att det var jag? ; ) haha

2009-12-13 @ 12:58:24
Postat av: Linnea

Ja du... Det är bara en som går runt och är anonym, fast jag får väl erkänna att jag inte VISSTE det, men jag antog ;) Och här kom så erkännandet!

2009-12-13 @ 18:51:25
URL: http://episkt.webblogg.se/
Postat av: pernilla

jag måste här med gå under ett falsk namn, pernilla. för nu vet du verkligen inte vem det är. är det en pernilla eller är det någon annan?

2009-12-13 @ 21:46:05
Postat av: Linnea

Hahaha det var lurigt Pernilla! Åh om man ändå var Pernilla...

2009-12-16 @ 21:55:55
URL: http://episkt.webblogg.se/
Postat av: wannabe den riktiga pernilla

finns en liten poäng med varför just detta namn av alla namn i hela världen blev valda.. suck. hjärtesorg typ.

2009-12-20 @ 17:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0